lördag 4 februari 2012

I denna kylan....

Får jag säga tack till lärkträdet som en gång stod på vår gård. Det som håller huset varmt just nu då det är som kallast.
Kan ju inte bli bättre, med gratis ved dessa kalla dagar.

Jag har blivit förkyld, sprängande huvudvärk, allt man stoppar i munnen smakar papper, så man kan ju lika gärna hoppa över det där med att äta.
Det är jobbigt att hålla upp ögonen, dom vill gärna bara hänga. Man snorar å snörvlar. Men bättre nu i allafall, då jag har ledighelg å det är så jädra kallt så man inte ens vill vara ute.
Hoppas på att hinna kurera mig innan jobbet på måndag, annars bara trycka alvedon å jobba.
Nyser å nyser, jaja, en innedag helt enkelt.

I kväll bäddar jag ner mig i soffan med familjen å kollar på Melodifestivalen.
Men då det är dags för Torsten får jag nog allt lämna vardagsrummet.

Ha en skön helg.

*kram*

Inga kommentarer: