fredag 17 februari 2012

Heeeeelg!!!

Ja då var det helg igen, länge sedan jag uppdaterade här. Men fullt upp förra helgen med jobbarhelg, sen har veckan rullat på i en hisklig fart. Poff så var det helg igen å snart är även denna veckan slut.

Idag har det varit strålande sol en stund på dagen, givetvis lagomt till jag skulle på jobbet. Men hoppas på bra väder i morgon, tänkte få mig ut på en promenad på morgonen. Taggad till tusen.

Som jag vet sedan tidigare så kan man komma jävligt långt med jävlaranamma å tjurskallen. Å ja, jag har kommit en bra bit på vägen. Hade satt upp ett första delmål, som är om 6 veckor, å det delmålet har jag nog passerat inom en snart framtid. har nämligen bara 3 kg kvar till det. Så jag hinner nog sätta upp ett nytt litet delmål, det får jag klura på i helgen.

Men det känns bra, ska knäppa dom jävlarna på näsan ;) (-8 kg)


om man ska gå å sova snart så man orkar med morgondagens bus, ska om vädret tillåter det ut till nån pulkbacke, å på kvällen är det melodifestivalen med barnen.

På återseende.

*kram*




Har hittat så klockrena ord. ;-)


Inga kommentarer: