onsdag 16 november 2011

Rullar på....

Det rullar på, idag har jag varit in med papperna till Arbetsförmedlingen, så dom ska hinna ta beslutet som jag behöver innan Onsdag nästa vecka då jag gör min första dag på mitt nya jobb. Vilken känsla det ska vara. Det jag nu tjänar på en dag har jag tjänat på dryga 2 timmar på jobbet, vilken skillnad det kommer att göra för hela hushållet =)

Renoveringsprojektet går raskt framåt, i morgon tar fondväggen form.
Å på Fredag kommer golvet på sin plats. Sen är det bara småpiffet kvar.
Skulle vilja ha nya gardiner, fixa tavellisten å lite annat smått.

Sen fyndade jag ett väggord som jag funderar över vart jag ska sätta upp.

Nu ska jag gå å sova bort migränen, har provat en ny kombo på migränmedicin som verkar funka rätt bra.

Natti natti.
*kram*

Inga kommentarer: