måndag 14 november 2011

JIIIIPPIE!!!!!

Har suttit med världens fånigaste flin hela kvällen, en sådan otroligt skön känsla.
Helt underbart att ska få gå till ett riktigt jobb. Ingen fas 3 plats å annat tjaffs, utan till ett jobb, mitt jobb!!
Kommer sova i natt med ett leende på läpparna =)

Förra veckan började jag på en fas 3 plats, så detta är min andra vecka där, å det blir bara 2 dagar nästa vecka. Såååå skönt, ni kan inte ana hur glad jag är.
Målade sista varvet på kökets vita väggar nu i kväll, så nu är det bara resten kvar, haha.
Men till helgen blir det nog klart, längtar. Tror det kommer bli grymt snyggt.

Nu ska jag dra mig mot sängen, ska ju upp tidigt i morgon för att hinna iväg med alla barnen på morgonen. Å gärna utan att det blir så kaosigt.

God natt.
*kram*

Inga kommentarer: