måndag 11 juli 2011

Tillbaka....

till vardagen igen då. Mina hjärtan kom hem i går morse, resan hade gått bra å dagarna i skärgården hade bara gått bra.

Å som vanligt bultade migränen på dörren, har fan inget liv efter "jobbet" bara hem å stupa omkull. Så tröttsamt så jag vet snart inte vad jag ska göra.
Önskar jag fick vakna å alla krämpor bara var borta. *poff* trollar lite med mitt trollspö.

Nu får det bli sängen igen för denna fru. Ska ju upp i morgon, förmodligen samma visa då.
Tack å Godnatt.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tycker det låter som om frun skulle ha haft en halvtidssjukskrivning...för ditt eget bästa! Din kropp pallar inte med detta just nu... Jag lider med dig vännen! Du vet var jag finns om det är nått...min dörr är alltid öppen för dig!

Massa kramar från mig!