onsdag 18 maj 2011

På sin plats...

Nu faller bitarna sakta men säkert på plats. Ska ut å vicka även i morgon, på fredag ska jag å få info om hur "systemet" funkar. Å idag har jag med min hesa röst varit på en intervju inför ett sommarjobb, så nu är det klart oxå. 2 månader med lön, perfa.

Har varit på föräldramöte i kväll på skolan, inför Casper´s start i förskoleklass.

Själv är jag grymt trött, ska nog snart hoppa i säng då det blir en tidig morgon för alla i detta hushållet i morgon.
Säkert är vi lagom möra å trötta i morgonkväll.

Hoppas att lekstugan kommer till veckan, så jag å Danne får snickra ihop den å Tindra får inreda den å börja leka där i. Hon längtar så. Så vi får hoppas på bra väder å att det blir en lätt match att spika ihop den =)

Ska dricka en kopp te så halsen kanske blir lite lenare.
Ha de gött.

*kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Du ska bara veta hur otroligt glad jag är för din skull! Det kommer att ordna sig med jobb för dig med ska du se ;) Jag tror på dig vännen...

Kram!