tisdag 24 maj 2011

Hoppsan då..

Vips så har det snart gått en vecka igen sedan jag skrev nått. Tiden bara rusar fram, jag har fått jobba lite. Å givetvis så har migränen haft mig i sitt järngrepp förra veckan. Så risig som jag var i Torsdags är det länge sedan jag var. Tog mig just å pass fram å hämta barnen, sen raka vägen hem å krascha i sängen. Där var jag bänkad till kvällen då jag bara gick upp å gjorde mig klar för natten å flyttade över till min säng. Så det anfallet var inte det minsta trevligt.

Har hunnit med att hjälpa pontus & Jossan att komma sig i ordning i lägenheten.

Igår fick jag ett mess om att lekstugan hade kommit, så den har Danne & Casper varit å hämtat i eftermiddag. Nu ska det bara börja byggas ihop.

Det stormade nått så fruktansvärt i Lördags, så vår studsmatta måste ha tagit sig en redig luftfärd för att landa på fel ställe.
Ska sätta in en bild så får ni se.

Nu krypa upp i soffan för att titta på tv en liten stund innan det blir sängen.
*kram*

Inga kommentarer: