söndag 7 april 2013

Skärpning....

Jag måste/borde bli bättre på att uppdatera här.
Har varit i en formsvacka, så bloggandet har kommit låååångt ner på listan.
Sen hade det underlättat om det gick smidigt att blogga från min mobil, då hade det blivit fler inlägg med bilder å små uppdateringar.

Tiden springer iväg, å i Tisdags så firade vi vår fina Jack som fyllde 10 år, vart har tiden tagit vägen?!?! Hur kunde han bli så stor, kan var ju nyss en liten nyfödd bebis.

Snart är det Tindras tur att fylla år, den bestämda damen fyller snart 6 år. Inte nån liten bebis där heller, utan är en mycket bestämd dam som vet vad hon vill å har sina idéer. På gott å ont.

Casper får vänta tills nästa år igen innan han fyller år. Vår innebandy tokiga pojke. Han brinner för det där med att lira innebandy. Röra på sig i överlag är Casper's melodi. Inte mycket han sitter still.

Vaknade till snö idag, inte vad vi ville. Vill ha vår nu å strax sommar.
Hade jag vetat igår kväll att det skulle snöa idag så skulle jag ha ställt väckaren å mutat med familjen till Ikea. Men det får bli en städar å fixa inne dag idag. Dags att börja fixa lite med "listor" å sånt. Så nog finns det att göra här nog.


Det har varit en tung period efter mamma, det har verkligen sjunkit in nu att hon aldrig mer kommer tillbaka, hur mycket jag än behöver henne eller behöver bolla en massa tankar, så kommer hon aldrig mer tillbaka. Det gör ont.

En sak som jag vet är att jag måste sluta vara så naiv å blåögd, att inte tro att allt är bra.

Nu ska jag ta itag med denna dagen.

*kram*

Inga kommentarer: