söndag 13 februari 2011

Turkost...

Det är ju min favorit färg det.
Haft en sådan tur idag att jag fick en present av min vän Maria, eller rättaresagt så var det ju 2 saker. Ett fint armband som passar till örhängerna som jag fått av henne tidigare. Å så en ny skyddsängel, fast denna gång med ett stansat E å i en halskedja. Så nu ska den allt få följa med mig vart jag än går. =)
Armbandet måste bara kortas av en liten bit, men det var jätte fint.
Tusen TACK Maria.
Hoppas att det går göra nått av det jag skickade med dig hem, det betyder ju en del för mig om jag skulle kunna använda det. Visar vad det är jag pratar om den dagen det är fixat, om det går.

Huvudvärken har hängt med mig hela dagen, skulle lätt kunna tro att det skulle vara nå sviter från gårdagen. Men inget sådant inte, tog nog allt från den alkoholfria brickan.

Hur som haver så var det en trevlig fest i går kväll med mycket god mat å god tårta.
Ett vackert brudpar å trevliga gäster.
Trevligt med sång å bus =)

Jag ska ta å krypa ihop i soffan en stund med min älskade man. <3

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

hihi du kanske skulle ha tagit från den andra brickan, då hade nog huvudvärken sprungit sin kos....
Roligt att ni hade det trevligt =)